Mindenki ült már meetingen, a szerencsésebbek pedig már tartottak, vagy rendszeresen tartanak ilyen megbeszéléseket. Nem egyszerű a feladat, és sok olyan pontja van, ahol el lehet bukni egy meeting jó levezetését.
Blog
Egy baráti beszélgetés és egy cikk elolvasása elindított bennem egy gondolatot. Az elmúlt 15 évben, amióta irodában, emberekkel dolgozom együtt, sok mindent megtapasztaltam. Ami az összes cégnél, ahol tevékenykedtem, problémát jelentett a dolgozóknak, az a kollégák idegesítő szokásai voltak.
Van aki szereti, van aki nem. Van aki hetente többször csinálja, van aki csak egyszer. Létezik rövid és hosszú is. Bizony életünk szerves részévé és biztos pontjává váltak a céges, vagy irodai meetingek. Véleményem szerint a fontossága megkérdőjelezhetetlen, de pontosan ezért is nagyon oda kell figyelni, hogyan vezessünk le egy ilyen értekezletet.
Hosszú évek tapasztalatai mondatják velem, hogy a cégek többsége rossz úton halad a munkaerő fejlesztésével, tréningelésével kapcsolatban. A legnagyobb energiát abba fektetik bele, hogy megszerezzék a legjobb munkaerőket, de ezután, egy esetleges alapképzésen kívül, nem sokat foglalkoznak velük.